2010-12-05

Min vikt!

Oooooops, ska man verligen skriva ut sin vikt?
Snacka om att jag har funderat på det.........känns jättejobbigt att skriva siffrorna, men..........

Kanske väntar med det, känns bättre att skriva hur mycket jag går ner istället, så skriver jag hur mycket jag vägde, när jag kommit en bit på väg istället!

Snacka om att vikten pendlar, om jag kollar vad jag gått ner från den 9/11, så är det 2 kg och hur många dagar är det?
På tisdag är det 4 veckor sen jag började med LCHF, 0,5 kg/v, men då kan jag berätta att jag pendlat mellan 2 och 4 kg under de här veckorna.
Ska försöka skärpa mig med chokladen, visserligen 70%, men ändå lite för mycket kolhydrater för att det ska vara bra.

Tänker att gå ut och göra iordning en tillbringare med äggmjölk, dvs osaltat smält smör, vatten och ägg.
Det är bra att ta i teét istället för grädde, så blir det inga onödiga kolhydrater där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar