2010-11-15

Måndag

Hej på er!

Har sedan den 12/11-10 varit mellan 2 jobb, blev uppsagd från min tjänst som receptionist/växeltelefonist på ett callcenterföretag i Örebro, tråkigt men det var nog dags att gå vidare också :)

Nu har jag varit arbetslös i 1 månad och jag tycker än så länge att det går rätt OK

Jag har ju mitt Oriflame, jag har Doris, som jag tar morgonpromenader med (ja, vi går ju flera promenader om dagen) mån-fre kl.9.00, går vi en 7 km runda och vi brukar ha sällskap av E-B och hennes hund, jätteroligt!
Nu har vi fått gå inne i samhället för det har varit för mycket snö och ingen har plogat vår runda, men snön har ju börjat försvunnit, så vi kan nog börja gå där igen.
Det är så skönt, för där kan vi släppa hundarna lösa, så de får springa och busa, bäst de vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar