2009-08-04

Oriflame

När det gäller Oriflame, så har jag jobbat med det i i några år nu.
Jag började som säljkonsulent och sålde nog för ca 500-1000:- varje period (var 3:dje vecka) det var Malin som tyckte jag skulle börja sälja, jag hade precis börjat sälja ett annat märke, men upptäckte väl att det inte riktigt passade mig (lite för dyra produkter för mina vänner).
Oriflame känns mer som alla har råd med.
Nu har jag avancerat till distriktschef och har ett gäng duktiga tjejer "under" mig och det är jätteroligt att försöka coacha fram dem till en bra försäljning.
Skulle vilja jobba med Oriflame på heltid, men det krävs lite mer säljkonsulenter för det.
Imorgon har vi ett katalogmöte där vi går igenom det nya katalogen nr 12 och dess innehåll.
Vill ni gå in och titta mer på Oriflamesprodukter så är hemsidan: www.oriflame.se.

Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar